Tuesday 1 May 2012

Tapi Bukan Aku!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...


Ape khabar semua.. hope korang semua happy and sihat-sihat selalu... Oh yaa.. Korang tlg laa check blog Iema ek.. dia nak propose project baju class.. sama ada nak jersey atau t-shirt.. Tlg laa bagi die input and idea supaya dia dapat uruskan dengan smooth dan cool. Kesian kat die.. Kita support kayh :) Alrite.. let's move to our main topic.

"kenapa dengan ko ni Bil??"  tanya rakan karib ku..

"Tak ada ape bro.. Just tak mahu benda yang lepas berulang kembali"
"Aku tak nak.. hancurkan hati sesiapa bro.. Jenuh aku nanti.. cukup2 laa dulu dah pernah wat camtu.. takkan sekarang nak buat lagi.."

"Habis tu.. Ko nak wat pe?", tanya rakan karib ku lagi..

"Entah laa bro.. Aku rasa lebih baik aku nyanyi aje lagu ni"
"Harap-harap si dia dapat memahami"



Aku rasa korang faham cerita aku hari ni.. So, tak perlu aku cerita panjang lebar.. kepada Si dia.. Maafkan diriku yang tak sempurna.. mungkin ada di luar sana yang lebih memahami mu.. Ku akhiri dengan video lagu yang sangat tragis.. have a blast my beloved readers.. :)



14 comments:

  1. hahaha...sory nabil...aq hnye mmpu gelak jew... cite ka nih tragis sggh...

    ReplyDelete
  2. sioot.. gelakkan aku.. hahaha.. ko patut nangis time baca ni.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau orang lain..aq nangis la kot..lau ka..mmg x r nabil..len kan adewla orang2 trtentu..haha... :P
      tu bkk lgu jgn nk nangis lak..haha

      Delete
  3. Jangan lagi kau sesali keputusan ku
    Ku tak ingin kau semakin kan terluka
    Tak inginku paksa kan cinta ini
    Meski tiada sanggup untuk kau terima
    Aku memang manusia paling berdosa
    Khianati rasa demi keinginan semua
    Lebih baik jangan mencinta
    Biar ku dan semua hatiku
    Kerna tak kan pernah engkau temui cinta sejati

    ReplyDelete
    Replies
    1. wooooohoooo.. dapat lyric trus. hahaha :P

      Delete
    2. xdpt lirik cmne...dh bukak bnyk kali kot..haha

      Delete
    3. Hahaha.. tulaa pasal.. giler kentang sir ni.. :D

      Delete
  4. jiwang laa hang nabil...hehe..

    ReplyDelete
  5. nie cite btol ke??kalo btol..mmg sedih..haha...oooopppss salah plak...huhu....lebih baik mencegah daripada merawat...btol ta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cerita tak ada kaitan dengan orang lain selain diri aku.. so boleh laa kira real gak laa.. yup.. mencegah lebih baik.. tetapi tak sanggup nak sakitkan hati orang..

      Delete
    2. jadi nabil,mencegah dulu lebih baik...kan3????heheheheheeh

      Delete
  6. bersabar lah kwnku..
    kuatkan semangat anda...
    huhuhu..
    PeaCE...=P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. ayat tak leh blah.. haha..bereh boss.. thanks for comment :)

      Delete