Monday 30 April 2012

Muchas gracias a mis amigos !!!


Assalamualaikum dan salam sejahtera... 

Di kesempatan ini, aku just nak ucapkan Thank you so much kat korang semua sebab telah menjayakan event bowling kita yang sempoi lagi menarik lagi tertarik lagi hebat lagi menawan dan bermacam2 lagi.. hahahahaha.. bahasa gua terlampau indah sebab event tu memang fun giler.. 

kepada Sir Azzwan (Mastermind), Jasmimi (Cool Organizer), Fadhil Chow (Tukang Merepek), Afzan Rayban(Abg Photographer Macho), Ismail (Abg Berwatak Baik), Baiyah (Tukang Gelak), Aqilah (Tukang Menjaga akidah kami), Nadya Ishak (Model merangkap tukang sorak), Ainil (Tukang penyeri majlis), Tasya (Awek baju coklat), Adib (Nana Tanjung Sempoi), Azren (Abg jacket Hitam), Iema (budak kecik 1), Raja (budak kecik 2), Ain ( budak kecik 3), Nafisa (budak Kecik 4) dan Wadah (Tukang sorak2). 

"KORANG MEMANG COOL DAN SPORTING GILER!!"

Hopefully, untuk event laser tag lepas ni.. semua geng kita dapat join and meriahkan game.. rajin-rajin laa jenguk blog aku untuk update terbaru.. Peace.. Have a blast.. Adios!! :D

10 comments:

  1. whoaaa nabil.*terkejut* haha.jasmimi cool and ohsemm organizer :D terima kasih untuk bantuan kau jugakkk nabil.nice xD.

    ReplyDelete
  2. terharu aku dapat title 'budak kecik 1',,,selalu dah sampai 7-8 dah,,haha

    ReplyDelete
  3. haha...mmg btul title tuk aku tu..anyway,tq 2 u too nabil n smua yg terlibat hari tu...:))
    mmg trlebih fun dh...

    ReplyDelete
  4. tukar title dak kecik 2 boley ta??huhu....ase rendah dri..wlaupun da sememangnyer rendah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak perlu rasa rendah diri wahai cik raja.. Semua orang ada kelebihan dan kekurangan.. dan sebenarnye.. Kekurangan itu yang membuat seseorang itu sempurna dan sentiasa bersyukur dengan Allah S.W.T..

      Jadi, Jangan sesekali membuat kelemahan anda mengatasi kelebihan anda..

      thanks for comment :)

      p/s: Dulu aku mcm ko gak.. tak leh terima aku ni gelap. but biler dah besar baru laa aku sedar yang jadi gelap pown ada orang suka.. hahahah :P

      Delete
  5. abg jaket itam?? lol.. nabil bile nak upload gambo .^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. cool siot ko nye jacket.. mana beli bro?? nak tanye hari tu segan lak. hahaha :P gambar aku baru received hari ni (3/5/2012).. aku kene edit dulu untuk make sure gambar korang superb dan wallaaaaaa.. hahaha.. tunggu je aku annoce kat FB and blog :)

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. ewahhhh . model merangkap tukang sorak yg tak tahan tu . hahhaa

    ReplyDelete