Saturday 14 April 2012

Haaa.. Kak.. murah-murah je.. meh beli..

Assalamualaikum dan salam sejahtera,




Aku nak promote skit business yang aku dan cousin-cousin aku jalan kan ni.. Kami ada menjual pelbagai jenis Jersey, Baju sukan dan juga seluar track. Harga kami memang berpatutan.. Dan kami juga menyediakan perkhidmatan membuat nama dan nombor di jersey kegemaran anda.. Jika anda ingin membuat jersey untuk team sukan anda, kami akan memberikan harga yang terbaik. Untuk Euro 2012 yang akan datang ni, kami akan membawa masuk jersey-jersey team negara kegemaran anda.. So, jangan lepaskan peluang ini.. anda boleh berhubung dengan saya dengan cara email atau yang ada contact number, boleh laa call..


Contoh jersey yang kami jual:








So guy, aku akhiri dengan kata-kata.. MAJU LAH SUKAN UNTUK NEGARA!!! hahaha.. tak pasal2.. hihihi..

8 comments:

  1. Orang bisnes la katakan..hehe

    ReplyDelete
  2. Bisnes nak sara diri.. Parent tak bagi duit.. ptptn xda... jpa xda.. so ni laa sumber pencarian.. hihi

    ReplyDelete
  3. menarik2..bleh beli pah ni...

    ReplyDelete
  4. hahaha.. pakat borong banyak2 Mael.. aku bagi diskaun baik punye :D

    ReplyDelete
  5. nabil,,nk contoh gambar2 jersi,,mungkin kalau ada catalog lebih baik,,boleh??

    ReplyDelete
  6. catalog aku tak ada la.. ni niaga runcit biasa2 ja.. tapi xpe.. nanti aku usahakan tetang gambar jersi tu.. :)

    ReplyDelete