Tuesday 17 April 2012

Barang yang lepas jangan dikenang....

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Dua tiga hari kebelakangan ni, aku memang busy gler. Dengan kerja yang berlambak giler.. Tapi paling aku rasa cam tak best time jawab paper statistik semalam.. Mana tak nya.. aku tak prepare lansung sebab tersalah dengar tarikh test. Ingatkan buat test hari jumaat.. tup.. tup.. kene buat semalam.. Deym.. Memang pening pale.. Pape pown.. Benda dah jadi.. Nak patah balik masa, bukan nya boleh.

Korang punya test amali aplikasi komputer ape cerita? Senang? ke Susah? pape pown.. Congrats kat korang sebab berjaya meyiapkan kesemua test dalam masa yang telah diberikan. Kepada yang tidak berjaya.. jangan risau.. ada lagi test2 yang lain untuk kita pulun kaw2 before final exam..

Owh ya.. untuk event bowling kita, aku harap korang semua boleh join.. bukan apa, time ni laa kita nak enjoy2 and gelak2.. mana yang berminat sila roger jasmimi.. dia yang akan buat booking tuk bowling nanti.. kita support laa dia ek.. dia geng kita jugak.. tak syok la dia dah nak tolong handle, tapi kita pulak yang buat bodoh.. tak baik camtu.. Kesian kat dia wei.. So, hopefully, korang dapat support event2 yang akan dibuat.. :)

Alrite. Itu saje for today.. aku dah serabut otak balik pikir sal macam2 kerja.. so nak kene settle kan dulu.. Adios.. sehingga ku temu mu kembali.. hahaha. :)

1 comment:

  1. Nabil,

    Saya sudah letakkan satu ruang khas untuk pautan ke post berkenaan aktiviti riadah, tiga aktiviti buat masa ini. Minta buat post khas, untuk pautan terus. Maklumkan pada Jasmimi dan Fatimah.

    Terima kasih.


    a z z w a n

    ReplyDelete