Sunday 22 April 2012

Dua tali diikat bersama :)




Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Dua tali di ikat bersama.. Itulah ayat yang terlintas di kepala otak aku sepanjang hari ni.. Memang rasa terharu giler bila tengok tadi.. macam-macam emosi yang terlintas di benak hati aku tadi.. tak tahu nak cakap ape.. then, masa tengok tadi.. aku pun terpikir pasal diri aku sendiri.. macam mane laa ek nasib aku nanti.. entah ada.. entah tiada.. hmm.. walaubagaimana pun, aku tetap bersyukur sebab inilah antara peristiwa yang banyak memotivasikan. Antaranya, mengingatkan aku yang Allah itu Maha Adil dan Pemurah.. dan mengingatkan aku supaya terus berusaha untuk mendapatkan nya.. :)

Peristiwa yang aku gembar gemburkan ni adalah



"Abang sedara aku bertunang dengan awek dia yang comel nok haram giler".. hehehe

mesti korang tanye kenape aku nak emosi kan?? aku emosi sebab dah lama giler aku tengok abang sedara aku ni berusaha nak berumah tangga.. tapi asyik gagal je dalam percintaan.. tup.. tup.. Dengan kuasa Allah, dia dapat jugak bertunang.. siap package awek super haram comel.. memang gua emosi giler..

Pastu gua rase bermotivasi sebab,

"Jodoh tu kententuan Allah S.W.T" .. Kita kene berusaha mencari.. jangan nak give-up atau pasrah..
So aku tekad nak cari calon hidup aku.. since aku pun dah lama tak bercinta ni.. pastu aku ingat nak laa cari calon hidup terus.. bukan macam aku muda2 dulu.. cari sebab nak menggatal.. hahahaha..

So, Untuk korang yang dah berpunya.. teruskan usaha anda untuk menyayangi Si dia dengan penuh kesabaran.. kepada yang belum.. jangan mengalah.. kita usaha.. InsyaAllah.. pasti tiba saat indah buat mu itu.. hihihi..

Ku sudahi dengan seribu ucapan tahniah buat abang sepupu aku yang cool dan tunang nya yang super haram cute... CONGRATULATION TO ANAS IMRAN AND FYDA MUHAMMAD FAHMI!!!



P/S: abg imran.. agak2 tak guna superbike tu bila dah bertunang tu.. leh laa antar kat UKM..bg gue lenjan dua-tiga minggu.. hahahah 




2 comments:

  1. semoga anda dapat yang super duper haram cute.. HAHA :)

    ReplyDelete