Friday 20 April 2012

Apa ada dengan dua puluh??!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera,



Dua puluh atau dalam simbol angka nya akan ditulis "20".. satu nombor yang sangat simbolik. ada manusia yang mempunyai 20 ekor kucing.. ada manusia mempunyai 20 buah kereta.. ada yang mempunyai 20 buah motor.. ada juga manusia yang makan 20 kali sehari.. tak dilupakan ada juga yang tidur melebihi 20 jam sehari.. Jadi.. Apa ada dengan dua puluh ni???!!! Apa yang special sangat?? sampai suma benda nak 20??    hahahaha.. jangan pening.. jangan serabut.. dan jangan kalut.. tiada apa-apa pun yang menarik.. Cuma yang menariknya..




AKU DAN CUKUP 20 POST!! HAHAHAHA!!!

So, dalam post kali ni aku nak ucapkan terima kasih kat Sir Azzwan kita sebab tak pernah putus memberi tunjuk ajar kat aku tentang dunia computer dan dunia sebenar..Thanks Sir.. hihihi.. dan tidak lupa juga kepada rakan-rakan seperjuangan aku.. Fadhil, Afzan, Ismail, Baiyah, Aqilah, Nasuha, Anis, Fatimah, Nadiah Isahak, Jasmimi, Amira, Natasha,Hawa,Rohana, Khaleda, Ainil, Adib, Eli, Ain, Ayu, Wahida, Asma, Syahirah, Farhana, Nabilah, Ikhwani, Mawaddah, Amalina, Sashi Rekha, Azren, Hasinah, Nafisah, Raja Izni, Zulaikha, Ain Syuhada, Nadia Husna, Ina, Farena, Fatin, Anis, Fateehah, Nasreen dan Dini. 

Fuuuhhh!!!.. Gler banyak geng aku.. :D 
korang memang best and sporting gler.. thanks for everything. ;D

kepada yang belum sampai ke tahap ni, jangan give-up.. kita ada masa lagi sebelum bulan Mei.. so, berusahalah..

Untuk blog aku ni, korang jangan risau.. aku tak kan stop sampai sini je.. ada banyak lagi cerita yang nak aku kongsikan.. So keep reading my blog.. heheh.. :)

Chiow.. And thanks again.. :) adios!!!

10 comments:

  1. mana ada copy paste wei.. kalau ada pun bukan aku.. orang lain yang copy paste aku nye.. hahahaha

    ReplyDelete
  2. Nabil,

    Kalau ada masa lebih, minta komen blog kawan-kawan dan bantu kawan-kawan yang perlukan bantuan dari segi penulisan atau rekabentuk blog. Terima kasih.

    Tahniah untuk kejayaan 20 post anda.

    p.s: Kita bukan 20 dah, Nabil. Lebih dah.


    a z z w a n

    ReplyDelete
  3. Wah...terbaek la ko nabil...lbih 20 post dh ni..

    ReplyDelete
  4. untungla nabil....terbek la...dh lebih 20 post..

    ReplyDelete
  5. Hahaha..

    Okay sir.. nanti saya jenguk2 dan singgah kat blog member yang lain :)

    ReplyDelete
  6. Baiyah, hehehe.. thanks.. seronok menulis.. tu yang sampai 20..:)

    ReplyDelete
  7. Aqilah.. thanks :) lepas ni nak tambah lagi :)

    ReplyDelete
  8. untunglahh dah 20!!btw,tahnaiah :D

    ReplyDelete
  9. hahaha..untung laa sangat.. Thanks jass.. :)

    ReplyDelete