Friday 20 April 2012

Perodua Eco Challenge


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Perodua Eco-challenge 2012, merupakan satu pertandingan diantara universiti-universiti di Malaysia yang di ajurkan oleh perodua. Pertandingan ini akan berlansung pada bulan julai di Melaka. So, untuk penyertaan kali ini, Fakulti Ekonomi dan Pengurusan akan bertanding dalam "Perancangan Pemasaran" manakala Fakulti Kejuteraan dan Alam Bina akan bertanding dalam "Mereka-cipta kenderaan". Untuk FEP, seramai 20 orang pelajar akan bergabung dan bertanding di dalama event ini. 

Apa yang menariknya, ada beberapa pertandingan telah di organizekan oleh fakulti kita dalam mendapatkan idea-idea dan input-input bernas untuk di tambah baikkan di dalam perancangan pemasaran mereka. Antaranya yang nak saya ceritakan adalah,


"PERTANDINGAN MENCIPTA LOGO, TAGLINE, DAN NAMA KERETA"!!!!!

Korang just perlu design logo yang kreatif, tagline ataupun nama kereta yang gempak!! Senang bukan??!! hahaah..  Hadiah pulak memang lumayan sehingga RM2000 untuk dimenangi.. So, kepada pembaca blog aku yang di kasihi.. Meh laa join pertandingan ni.. Mana taw, kot2.. nasib berpihak kepada korang.. Untung besar korang.. hahaha.. So jangan lepaskan peluang terhebat ini.. Masa ni laa korang nak tunjukkan pada seluruh warga UKM yang korang KREATIF, INOVATIF, SMART dan COOL.. 


Segala maklumat boleh layari atau klik pada link dibawah:


Sekian terima kasih.. 

2 comments:

  1. Nabil,

    Kita perlu buat promosi berkenaan Perodua Eco-Challenge di dalam kelas s5. Berkenaan pertandingan cipta logo, 'like' FB, menyokong di Melaka dan sebagainya.

    Uruskan perkara ini, terima kasih.


    a z z w a n

    ReplyDelete