Monday 2 April 2012

Streessssss!!!!!

Salam dan selamat sejahtera,

Sebelum aku cerita lebih why aku stress, aku nak minta maaf kat korang semua sebab lambat update blog.. sorry if buat korang tertunggu-tunggu.. Tak berniat lansung nak buat mcm tu..

Alright... sebenarnya.. 2-3 minggu ni.. mmg minggu yang sangat mencabar bagi aku.. sebab banyak giler assignment nak kene submit and presentation pun cm tuuuttt banyak.. belum kira lagi nak study untuk test mid sem. Itu lah sebab kenapa aku stress giler minggu ni..

Time-time stress mcm ni, kalau dapat cuti 2-3 hari mmg laaa tersangat best.. bukan ape kesian kat otak aku... letih berfikir tuk aku.. anyway, sekali lagi aku memohon maaf kat korang semua and not to forget.. Sir Azzwan.. Sorry sir.. InsyaAllah saya akan habiskan 20 post yang sir mintak secepat yang saya mampu.

If korang ada pape nak comment, or nak bagi idea kat aku tuk tulis blog ni.. jangan segan.. jangan malu.. post je.. aku terima dengan hati yang terbuka.. Have a blast!!!! :)

2 comments:

  1. Nabil,

    Apa kata tulis tentang hubungan antara pelajar dan pensyarah? Pengalaman anda di UiTM dan pengalaman anda di UKM. Menarik?


    a z z w a n

    ReplyDelete
  2. Salam Sir Azzwn,

    Idea yang menarik sir.. InsyaAllah, saya akan ketengahkan selepas ini.. memang banyak cerita tentang zaman diploma terutama tentang pensyarah dan pelajar.. InsyaAllah.. saya cuba tulis..

    Terima Kasih Sir :)

    ReplyDelete