Wednesday 11 April 2012

Perhentian...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Cerita harini memang menarik.. Walaupun ia tiada kaitan dengan pulau perhentian... mahupun station perhentian KTM... atau pun mana-mana perhentian R&R di sekitar lebuhraya Malaysia tercinta ni.. Cerita harini pasal salah satu tajuk lagu dari band kegemaran aku.. Wings.. Sape tak kenal kan.. Band yang dianggotai oleh vokalis terkenal malaysia.. Awie.. haha..


Actually, aku suka layan lagu "perhentian" ni.. lagu yang banyak mengajar aku supaya sentiasa beringat akan kelemahan diri dan kalau kita terjatuh dalam kegagalan cari lah kembali apa yang kita pegang erat sebelum ini.. InsyAllah.. Kita akan dapat kembali kejalan yang benar.. :)

So Korang layan laa lagu ni.. aku sertakan sekali link youtube dan lirik lagu.. Enjoy!!!




Lirik:

na..na..na.. na.. na.. x3
Cari perhentian dimana nak berhenti
camar kesucian satu cinta abadi
Dimana dia..
Sedang aku terlena


(chorus)
Aku yang terjatuh 
Tercicir entah dimana
Hilang dalam jasad sendiri
ooooo

aku yang mencuba
cari dan kutip kembali
kubasuh dengan pegangan ku..

Hari berganti masihkah aku disitu
Memerhati segala dalam pandangan
kekaburan
Melihat diri sendiri

(repeat chorus)
(solo)
(repeat chorus) 

Hari berganti masihkah aku disitu
memerhatikan segala dalam pandangan
kekaburan
melihat diri sendiri

(repeat chorus)


lalala.. lalala. lalala.. 


No comments:

Post a Comment