Saturday 9 June 2012

Tidak Ku Pinta Sebegini.. Maafkan Saya Rakan2..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Allah S.W.T yang menentukan segalanya.. Kita hanya mampu merancang.. Itulah muqaddimah bicara saya hari ini..

Dukacita di maklumkan bahawa.. Proses tempahan jersi group kita telah berakhir dengan kegagalan.. Hal ini kerana, tokey baju yang saya buat tempahan telah di tipu oleh supplier nye di Bangkok dengan tidak membuat tempahan jersi tersebut.. Sila lihat gambar di bawah untuk pembuktian.. Jadi, saya memohon berjuta-juta kemaafan atas kesulitan ni..



Sebelum saya mengakhiri keluhan saya hari ini, ada beberapa soalan yang ingin saya utarakan kepada rakan2 yang saya hargai.. soalannya..

1) Adakah anda masih mahu untuk saya teruskan dengan tempahan jersi ini? Bermaksud, saya akan cari supplier yang lain.. dan ini janji saya kepada anda.. saya akan cari supplier yang boleh memberi harga seperti supplier yang lama ni atau mungkin lebih murah (atas dasar untuk menebus kesalahan saya tentang kesulitan ini).. akan tetapi.. anda semua terpaksa menunggu dalam 2 minggu lagi untuk saya usahakan..

ATAU

2) Adakah mahu saya kembalikan terus wang kepada anda? dan kita beranggapan bahawa peristiwa pahit ini hanyalah kenangan dalam sepanjang perkenalan kita.. 


Pilihan semua di tangan anda.. Sila respond di blog saya ini dengan kadar yang segera.. Maaf sekali lagi atas segala yang terjadi.. Saya hanya manusia biasa yang menjalankan amanah di beri.. akan tetapi.. Allah S.W.T telah menentukan segala nya dan saya Redha dengan seadanya.. Assalamualaikum dan salam sejahtera. 

29 comments:

  1. kalau tanya aku , ikut mcm ape yg iema penah ckp :) tempah jersi kat tempat lain .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik.. kita tunggu pendapat rakan2 yang lain.. aku set je mana2.. kalau boleh mmg aku nak sangat buat jersi ni..sebab alang2 dah nak buat.. biar sampai jadi..

      Delete
  2. owww kesianla nabil hehe...kalau pndapat aku2 tempah jersi kat lain lah...^_^!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tidak Nasreen.. Kalau nak ikutkan.. aku yang patut kesian kat korang.. sebab tunggu lama jersi ni.. Okay.. InsyaALlah.. kalau semua bersependapat, aku akan teruskan dengan supplier yang lain.. thanks for support Nasreen :D

      Delete
  3. aku dan khaleda khir xkisah. kami follow majoriti. ty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alrite.. Thanks for your support.. Kita tunggu kata rakan2 yang lain.. Thanks again :)

      Delete
  4. xpe,,bukn rezeki kite.setiap yg Allah atur an ade hikmah,percayalah.tak perlu rse basalah.kalau boleh tempah dkt supplier lain :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alrite.. Thanks for support Nonoy.. InsyaAllah, kalau semua sepakat.. Saya usahakan dengan supplier lain :D

      Delete
  5. setiap y jd ade hikmahnyer...:)..tempah je kat supplier lain..lambt ataw cepat ta kesah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik Raja.. Aku pun tak kesah kalau semua set.. Bagi aku.. alang2 nak buat.. biar sampai siap.. :) thanks again raja :D

      Delete
  6. no hal la sal 2...kteowg sntiasa dblakang ko bil....huhuhu

    ReplyDelete
  7. mcm trkjut gak dgr bnde nih...tp xpela nabil nk wtcmne kn...bnde dh jd...ak pn mmg nk sgt jersi tuk kls kte ni..kte sekelas dh plan lme kn,jd better tempah supplier lain la...selamat ckit...senyum k..jgn nk rs brslh sgt...:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ko terkejut.. aku ni rase cm nak terjun bangunan je. haha.. Okay Yaa.. aku usahakan :)

      Delete
  8. nabil,,duit deposit tu dah bank in kat kau belum???on mcm aku sggest,,rasanya semua setuju mcm tu,,lg pn masing2 ambil short sem,,xde msalah pghantaran nnti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. semua deposit telah dikembalikan.. Tu laa.. aku pun ada terpikir sal dak2 ni amik short sem.. InsyaAllah..aku usahakan.. thanks for your support :D

      Delete
  9. Assalamualaikum..
    Memang x de rezeki kat tempat tu..
    Jadi kalau kau x keberatan ,, bleh la asenya wat kat tempat len,,
    tp x pe ke,, kecian la plak tgk kau nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam.

      It's okay Tasya..Aku tak kesah nk tlg cari supplier lain. Actually, aku pun nak sangat ada baju tuk group kita ni.. InsyaAllah..Aku usahakan :) thanks Tasya :)

      Delete
  10. aku xkisah mcam mna pun.. aku ikot mjoriti jaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alrite hidayu.. Thanks.. Kita tunggu yang lain respond.. :)

      Delete
  11. Boleh je tunggu...
    xkisah langsung...
    kecian kat ko je p nye...
    tapi Insyaallah...
    wat u give u will get back Nabil...
    Anda berusaha keras tok org lain...
    oneday...org akn wt perkara yang sama tok ko...
    Terima kasih kawan...:)

    ReplyDelete