Wednesday 16 May 2012

30 itu hanya angka!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera,



Fuhh!! lama benor tak update blog aku ni.. maaf laa kepada my beloved readers semua.. sorry if aku buat korang tertunggu2.. tak ada niat pun.. anyway, this is my 30th post for this blog.. Nothing much to say but what i try to highlight kali ni adalah prestasi dan peningkatan yang aku tengok among kawan-kawan aku.. memang korang mantap dan terbaik.. ada yang dah nak sampai 40.. gler kentang.. Papepun.. aku harap korang semua still menulis dan terus menulis.. jangan patah semangat.. and jangan laa stop writting blog ni.. Bukan ape.. menulis blog ni banyak kelebihan dia.. korang dapat improve kaw2 korang nye writting skill yang mana, one day nanti korang akan guna kan dalam korang nye daily task.. so keep writting kayh..

Last word from me.. Happy teacher day to Sir Azzwan.. Serius.. Sir memang banyak ajar saya dalam erti kehidupan ni.. and most important is sir telah berjaya membuat saya terkenang dengan zaman diploma saya yang mana pergaulan lecturer dan student macam rakan-rakan.. bukan macam pensyarah dengan pelajar.. memang cool gila sir ni.. kalau ada salah dan silap.. maafkan saya.. saya masih mentah dan kadang-kadang saya mungkin terkasar bahasa dengan sir dan kadang-kadang saya mungkin menyusahkan sir samada saya sedar atau pun tidak.. Have a blast Sir!!!



p/s: for sir azzwan.. next sem bila mengajar junior baru, jangan lupa kenalkan saya dengan awek-awek junior ek.. hahaha  :P

No comments:

Post a Comment