Friday 13 April 2012

Yup! You're just like somebody that i used to know...

Assalamualaikum,

What a day.. seriously.. today i felt like someone yang tak brape nak betul.. maybe because today i quite rushing skit.. banyak keje nak kene urus dan settle kan.. so, The word "exhausted" keep playing in my mind.. hmm..  Yang menambahkan ketidak betul aku hari ini when aku terjumpe dengan someone yang pernah aku cinta kat office auntie aku tadi.. Tak tahu kenape.. hati ni macam tak berapa nak betul.. Maybe sebab rasa bersalah tak tegur dia lama sangat walaupun kitorang ni bukan laa bergaduh ke hape.. Just masa tak berapa kene time couple ngan dia dulu.. Masing-masing busy dengan kerja dan urusan lain yang kene settle.. So we both decided to break-up..

And time drive kereta tadi.. This lovely song dimainkan.. Memang kene laa.. Sambil terkenang dengan kenangan dulu-dulu.. Pergh... sambil isap rokok, drive kereta dan layan perasaan.. memang syok.. hahahaha... Whatever laa.. The thing is she acting just like someone that i used to know... tak tahu kenapa.. aku terasa cam dia nak lari dari aku.. walaupun aku bukannya nak jumpe dia pun.. Gua nak jumpa makcik gua laaa.. Anyway.. Itu cerita lama..nothing to regret... but i've to admit yang dia makin cantik.. hahaha.. mereng2..

So i dedicate this song to all my Ex-girlfriend di luar sana.. LISTEN AND TRY UNDERSTAND THE LYRICS!!!.. Hahahaha.. I love blogging.. Can write anything yang aku suka... Hahahahaha... chioww!!


p/s: I didn't mean to make anyone feel hurt.. Just today aku masuk air skit.. nanti air tu dah kluar.. okay laa skit.. hahahahah :P

No comments:

Post a Comment