Friday 6 April 2012

Mid-sem break!!!




Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Alrite guys, cuti mid-sem dah pun bermula.. means, kita dah dekat dengan final exam.. tinggal beberapa minggu je after break untuk Final exam pula.. So, put your effort untuk mentelaah pelajaran.. Cuti-cuti jugak but pelajaran jangan dilupakan.. 

one more thing, time cuti ni cubalah untuk spent every single minute of time kepada family anda yang tercinta.. beri tumpuan secukupnya kepada diorang. Mana yang boleh kita tolong parent kita, kita tolong kayh :) 

For those yang tak balik, jangan berkecil hati or sedih.. Ini dugaan kita sebagai pelajar.. Pengorbanan yang tiada balas nya.. Yang penting, korang kene laa always mendoakan keluarga yang jauh supaya sentiasa di dalam keadaan sihat sejahtera. 

Hope you guy enjoy and have a blast for your  holiday.. :D btw if ada sape2 yang tinggal berdekatan selangor dan kuala lumpur, jom laa hangout skali.. And not to forget, InsyaAllah, cuti ni aku akan kerap berada di kampus untuk menguruskan kerja2 event Perodua Eco Challenge bersama En. Azzwan and the geng. So, sesiapa yang ada di kampus, Just give me a call.. InsyaAllah, Kita lepak sama2 :)  HAVE A BLAST!!!!! :D

2 comments:

  1. Betul..minta sesiapa yang ada di kawasan berdekatan untuk maklumkan kesediaan anda (sedia bermaksud sanggup meluangkan masa untuk sesi yang mungkin tiada apa-apa, sepanjang cuti midsem ini).


    a z z w a n

    ReplyDelete
  2. Berita diterima.. Nanti saya tanyakan rakan-rakan yang lain.. :)

    ReplyDelete